Dessidessan

Livet med hjärntumör

OOOONT i hjärtat mitt!

Kategori: Allmänt

Har han åkt nu? Och jag fick inte säga hej då? Jag fick inte träffa honom en sista gång och jag fick inga svar. Fick inte se honom och hans trygga, bruna ögon en sista gång innan jag åker till Tyskland och vi inte ses på evigheter. Det gör ont, så satans jävla ont att min vän inte finns för mig längre. Undrar om blockningen, som jag inte vet varför jag har, någonsin kommer tas bort ifrån msn eller om detta helt innebär slutet på all kontakt mellan oss. Jag vill ju ha honom vid min sida, killen som alltid funnits där. Som jag känner så bra och som känner mig så bra. Det gör ont.. Men tårarna är slut... Har redan gråtit så mycket under den här tiden sedan vi träffades sist. Begravt mitt ansikte i kudden och legat under täcket och skakat av gråt. Jag orkar inte mer. Vill glömma honom så att jag inte ska sakna honom men hur fan ska det gå till. Det går inte och därför gör det bara ONT!!!!




Jimmie drömde i natt att han var vid Åminneaffären och att han då började sakna mig. Han sa att han fick värsta saknadskänslan som var riktigt jobbig och så låg han bredvid mig och var deppig en stund. Jag visste inte vad jag skulle säga för att trösta honom, försökte bara hålla om honom. För inget han sa tröstade mig när jag insåg hur rädd jag är för ett tag sedan. Min älskade älskling, jag som gråtit så många ggr för att vi skall skiljas, för att vi inte vet hur det kommer att gå och för att jag helt enkelt älskar dig, du får inte göra det du med. Du är den starka av oss och vi måste klara det här gubben, det gör jävligt ont för oss båda och det kommer bli jättejobbigt men vi är starka och vi kommer ju fortsätta hålla kontakten. För vad som än händer kommer du alltid finnas i mitt hjärta som den underbara, omtänksamma, roliga, älskvärda, sexiga kille du är!
Jag älskar dig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: