Dessidessan

Livet med hjärntumör

Vecka 2

Kategori: Allmänt


Halloj!

Den här helgen har varit ganska död för mig, därför jag inte skrivit något. :P
Känsliga läsare varnas för sista stycket i kursiv stil!

I lördags pluggade jag massor. Ville gå till gymmet men Jeppa typ förbjöd mig eftersom jag har ont i halsen, klokt av honom men förjävligt för mig då det är mitt enda kloka nöje här. Spelade lite poker och såg lite på Gossip girl. Annars vet jag faktiskt inte vad jag gjorde :/ Med andra ord inget viktigt...
Söndagen var lika död den. Sov länge, skrev färdigt min tyska cv och spelade lite livepoker med de andra. Var dealer för Adam och Simone som spelade om pengar, kände mig lite stolt faktiskt :D
Blev en film igårkväll också, Wedding Daze, jag rekomenderar den, min smak verkligen :P
Vanessa kom tillbaka igår också får se hur många helger hon kommer åka hem framöver......

Idag har jag varit i skolan... Pratat om framtid som är veckans tema och därmed pratat om Konjunktiv 2. Jag är förvirrad!!!!! Mer än så orkar jag inte skriva om det..
Nu ösregnar det också, verkligen ösregnar så jag kan inte gå och handla och har ännu ont i halsen så kan inte träna. Havregrynsgröt idag med andra ord men va fan ska jag göra mer?

Börjar vänja mig vid att sova ensam nu men saknar verkligen värmen från någon annan.....
Jävla skit också. Dumma Desireé, du kunde ju väntat lite........ Har slutat med p-pillrena för tänkte se hur det går och hur mkt mensvärk jag får, har ju trots allt ätit dem sedan jag var 14, så är konstant kåt eftersom jag inte är van vid att vara utan p-piller (som ju är bevisat att de sänker sexlusten). Stör mig enormt!

Langweilig....
xoxo tysken

Kommentarer

  • Jimmie säger:

    HAHAHA

    2008-10-14 | 18:36:36

Kommentera inlägget här: