Dessidessan

Livet med hjärntumör

Måndag, V.8

Kategori: Allmänt


Tjoho!!

Förra veckan i skolan avslutade vi B2-boken så är nu C1-are :P Mohahahaha! Nee hu allvarligt, läskigt ju.
Vi har hållit på med olika uttryck idag under hela dagen... Lite småroligt... Vissa finns på svenska andra har jag aldrig hört...

Tittat efter vinterjacka med Sofie idag. Tror det blir den jag kollade på i fredags, här i Soest har jag iaf inga andra alternativ för att hitta en jacka..... Skorna blir det dock inte för de var inte tillräckligt bra, slog Sofie fast.
Har sedan dess legat och tittat på Gossip Girl och sett filmen Taken. Den var grymt bra!! Tagit det lugnt, är ju sjuk så får fan försöka bli frisk snart..
Kanske ska spela kort nu, Yann är iaf här, men vet inte om vi har tillräckligt med folk för att spela Chibr. Är egentligen redo för sängen redan men får ta och rycka upp mig lite, bara ett par dagar kvar nu ju.

Hu.. Helgen var hemsk, saknadsmässigt.... Saknar Boman varje gång jag är ute och dansar för har än så länge inte hittat någon som dansar så bra som honom.... Saknat Carro en hel massa då vi mailar ganska ofta. Men framförallt har jag saknat Jimmie den här helgen. Vet inte varför men det har varit riktigt jobbigt, vart på väg att börja gråta ett par ggr. Men vägrar göra det så har fått stå ut med saknaden... Saknat så många fler den här helgen, det har verkligen vart en helg för att tänka på folk......... Tänker på er!!!!

Får se när jag skriver nästa gång, förhoppningsvis har jag fullt upp den här veckan....

Imorgon är det lektioner, både förmiddag och eftermiddag och så skolbio på kvällen.
Onsdag, för och eftermiddagslektion och så är det internationell kväll så varje land skall bjuda på något. Jag och Staffan skall stå för att fixa potatismos och köttbullar.... Får väl se hur det går, jag som är sämst på att göra köttbullar...
Torsdag: Lektion och skolsport och kanske fest för mig
Fredag: njuta sista kväll med folk, Fransesco kommer på besök också dock sent..
Lördag: avfärd till Soest
Puss och Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: