Dessidessan

Livet med hjärntumör

Tatuering

Kategori: Allmänt


Jajemensan, nu har jag en tatuering på skuldran!

Skulle ju bli en blomma och så texten "Da mi basia mille" Tyvärr så fick vi inte ihop blomman och texten på något bra vis så vi skippade texten, finns ju fler tillfällen. Men en blomma blev det!

Tatuerade mig hos Singa i Roma. Kostade mig 500 kr (hade jag fått i presentkort av mamma i julas).
Var väldigt nervös innan men när han satte instrumentet mot min hud tyckte jag inte alls att det var så farligt som jag inbillat mig. Visst, jag skall inte ljuga, det fanns passager som gjorde så svinigt ont att jag grimaserade och kramade Karins hand mycket hårt (Jimmie var också med, men hängde mest över Singa för o se på när han tatuerade) men det var ändå uthärdligt.
Den tog väl ungefär 45 minuter att göra men resultatet har jag inte sett klokt ännu, det är svullet!

Jag rekommenderar varmt Singa. Han är rolig att ha att göra med och duktig på det han gör.

Och äntligen har jag min tatuering!! En, ja.. Kommer nog fler! ;)


Det mesta är gjort i skolan nu.
Hade en sugig redovisning på spanskan men skitsAmma, kunde faktiskt inte bry mig mindre (jag menar jag är ju jag och jag bryr mig ju alltid, men just för att vara jag brydde jag mig väldigt lite). :P
Det som jag vet att jag har kvar nu det är svenskagrupparbetet och tyska grupparbetet. Sen kanske de kommer någon läxa eller någe men de vet jag inget om så just nu känns det som att skolan äntligen snart är över.

Får reda på mitt mattebetyg imorrn, vet ju egentligen, men som jag tidigare sagt hoppas jag ännu.

I övermorgon fyller moffa 70 år och Karola kommer :)

Men nu ska jag gå och ta av bandaget från tatueringen. Have a nice evening!

Kommentarer

  • Görel säger:

    Singa är grymt duktig. Har själv gjort två tatueringar hos honom. Jag har tappat bort hans telefonnummer. Har du kvar det? Skulle behöva det snarast. /Görel

    2008-08-25 | 11:40:42

Kommentera inlägget här: