Dessidessan

Livet med hjärntumör

Händelserik helg

Kategori: Allmänt

Hejsan!

I lördags kom Karola hit till gotland och alla andra trevliga tyskar!

Vi åkte till min morfar som hade 70 års kalas. Där ville typ alla peta på min tatuering så den gjorde lite ont på söndagen. :P
Alla ville dessutom prata med Karola, hon som typ fattade nada. Men min bror älskade henne ändå! De sprang runt och lekte tillsammans. Karola fick se lite varpa och pärk och prata med en full gubbe som kunde tyska.

Sedan åkte vi vidare till en 20 års fest. Jo... Hmm, när vi kom dit var alla gaaaanska onyktra och en kastade ur sig frågan "Vad tycker du om Hitler?" till Karola, så den fester var väl inte superkul så vi åkte hem ganska så fort.

På söndagen sov vi länge, läste varsin bok i varsin säng och sen hämtade vi Nathalie vid busstationen. Tillsammans lyckades vi få ihop riktigt god mat innan mummo och moffas vardagsrum invaderades av 19 pers sammanlagt (8 tyskar och 9 svenskar).
Vi såg en Vampyrs bekännelse, lagom långtråkig måste jag säga, men kul att det kom så många, var lite mysigt!

Nej men om jag skall gå och ta hand om min kära tyska igen?! :P
Alla verkar tycka så synd om henne när vi pratar svenska bredvid henne.....

Ha det bra Puss o Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: