Dessidessan

Livet med hjärntumör

DN (= Dagens Nyheter, Desireé Nilsson eller varför inte Desireés nyheter)

Kategori: Allmänt


Hejsan hejsan!

Sov dåligt i natt så är allmänt trött idag och hängig. Vill mest bara gå hem och ligga och glo på tv eller läsa men det går ju inte nu när Karola är här och man bör hitta på något med henne.
Får se vad som händer ikväll då, jag vill inte gå på sävefesten men de e ett par som ska dit så kanske skickar med Karola med någon, om hon ångrar sig och vill med. Annars kanske det blir singstar hos Rikard!

Hade sista engelskalektionen idag. Vi hade utvecklingssamtal. Jag ville verkligen inte prata med Marika om mitt betyg, jag vet ju att det suger. Men jag blev inte ens utropad till henne så jag slapp oroa mig. Så därför ägnades lektionen till att sitta och klottra i mitt block.

Valt ut ämnen till tyskan men kommer typ ingenstans... :/

Bestäm massor till svenskaredovisningen på tisdag, känns helt okey i magen inför den faktiskt. =)

Nee, men jag får väl ta o leta reda på Ninni. Ska ha betygssamtal... suck... Pusss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: