Dessidessan

Livet med hjärntumör

Desireés Nyheter

Kategori: Allmänt


Tjoooo!

Onsdagen innebar mycket solande, dammsugande, diskande och seeeeeen gjorde jag mig iordning inför MÖSSPÅTAGNINGEN!!

I mitt lila linne, svarta leggings och stövlar firade jag mösspåtagningen först i Almedalen (totalt överskattad del) där vi fick ta på våra vita studentmössor.
Drog sedan vidare till förfest hos Jenny och finally till Gute där man träffade mycket roligt folk!
Bland annat träffade man Henke, Simon, Tilde, Maria, Alex, Jens och många många fler.
Men de som gjorde så att kvällen blev så jävla rolig var de jag dansade loss med så att svetten rann om pannan (inte så smickrande kanske men så otroligt roligt) nämligen Emelie, Carro, Maggan, Maria och Markus!


Torsdagen innebar "tyskalektion" klockan åtta.... Behövde tydligen inte vara där så fick gå till bibblan där jag letade efter en bok att läsa. Latinlektion med utvärdering och Diego gjorde profetior om vad vi skulle komma att bli i framtiden. Han hade stora problem med mig men slutligen sa han att han ser mig framför sig i södra Tyskland och dessutom att personerna jag möter/känner kommer avgöra min framtid.
Lite roligt att han sa södra Tyskland. Vill ju till Tyskland i september. Väljer mellan att åka till Soest där Karola bor, som ligger i norra Tyskland, eller till Lindau, som ligger otroligt långt ned i söder. =)
(P.s hade inte sagt något om vart i Tyskland jag vill åka bara att jag ville till Tyskland..., så får väl se om han får rätt)

Somnade i solen igår så har iaf fått lite färg nu - på framsidan :P hahaha



Möte idag med klassen. Gick ju helt okey, vi har ju kommit fram till allt iaf så då ska man ju inte klaga.... Lämnade in USBminnet med klassbilderna till Micke idag också..

Idag har jag även varit på stan med älsklingen. Han köpte ett par nya jeanskortbyxor, två par kallingar och en skjorta. Iklädd skjortan och kortbyxorna var han så jävla snygg så jag lekte fotograf en stund!! Han är verkligen den snyggaste killen jag känner!!!! <3


Nu skall jag bort till tvättstugan igen så ni får ha det så bra!
Balen på söndag!

P.s Bilder på Jimmie och bilder ifrån mösspåtagningen ligger på min bilddagbok:
1. Bilddagboken.se
2. Sök efter Dessidessan
3. Gästlösenordet är kamera för tillfället..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: