Dessidessan

Livet med hjärntumör

Liten uppdatering

Kategori: Allmänt

Suck, jag måste verkligen bli bättre på att uppdatera.
Jaha, vad har hänt sen sist då?


Vill byta jobb!
Trivs inte alls med min chef som tycker jag är jobbig och omständig, kul o höra - NOT! Mår inte alls bra utav det där.
Fått väldigt lite timmar den här veckan, det måste bli bättre annars får jag väl verkligen börja leta efter annat för att kunna ha råd att åka till tyskland.
Alex, Jenny och Mimmie är iaf underbara flickor så de gör det hela uthärdligt plus vissa stammisar som säger att de gillar en. =)

Lagt ut annonser på blocket om moppen och mcn, inga svar på moppen men ett par intresserade av mcn, det är skönt så kanske jag blir av med den och får in ännu lite mer pengar till tysklandsresan.

Umgåtts med Markus, mysigt. Så härligt att ha honom i mitt liv, min barndomsvän. Lite roligt är det att han har tre bilder uppsatta i sitt rum varav jag finns med på en klassbild ifrån, troligen, tvåan på gråbo =)
Tony skickade mess igårkväll också så kanske kan få träffa honom på söndag, hade varit underbart, vi har väl inte umgåtts på säkert ett år.

Vart fan är solen?! Nu är jag trött på det här grådasket, jag behöver ljus!

Besiktigat bilen.
Gick igenom helt och hållet förutom en liten parkeringslampa som inte fungerade.

Sett massa "A shot at love 2 with Tila Tequila". Knasbollar, hela högen. =)

Träffat Birgitta, min gamla lärare från Klinte i spanska. Hon skröt för någon annan att jag var så envis med o lära mig språk och blabla. Och så kom hon tillbaka en annan dag och gav mig ett brev på tyska och tyckte vi skulle brevväxla så att jag kunde öva min tyska. Haha, hon e rolig den där tanten med sina färgglada kjolar :P hahaha

Nej nu vill jag gå och sussa, är allmänt grinig känner jag.
Jenny var sjuk så vi skickade hem henne ifrån jobbet så tog jag hennes pass och då fick jag ju tre timmar längre. Skit bra tänkte jag, jag som behöver fler timmar. Men sen fanns de inte en brödbit och vi får betala mkt för de färdiga mackorna så det blev en yoghurt till kvällsmat (bara ätit frukost innan).
De blir ju inte bättre av att gubben min lyssnar på samma låtar OM OCH OM IGEN. Har ingen emot bandet men det blir för mkt! (Ja, jag är grinig)

Ha det bra. Puss och kram




Kommentarer


Kommentera inlägget här: