Dessidessan

Livet med hjärntumör

Midsommar!

Kategori: Allmänt


Tjoooo!

Midsommar i år igen då! Jag börjar klockan nio imorgon, lördag, och skall jobba både på Brödshopen och i Åminne restaurang så ikväll blir det bara och ta det lugnt och mysa med mig själv, troligen.

Trivs inte så jättebra på Brödshopen, saknar Åminne så in i helvete och alla som är där.
Allra helst min gamla chef som är tio ggr bättre än den jag har nu. Min chef ringer ungefär 4ggr per dag och kollar att allt går rätt till. Blir ju tokig. Man kan ju aldrig bli självständig eller bra på det man gör om han inte ger en en chans. Dessutom är han grinig och allt skall vara på hans sätt, spelar ingen roll om man har värsta bra tanken bakom det man gör för han lyssnar inte iaf. Det är tråkigt!

Med sommaren kommer minnen!

Minnen som plågar mig och som gläder mig.
Sommaren med Markus när vi var små och badade i poolen i Åminne.....
Sommaren med Jesper då vi badade massor på Terra-badet och lekte kräftan.....
Sommaren 2004, konfirmationslägret och alla underbara människorna!
Sommaren 2005, läsa mera lägret och en rolig sommar med Joel.
Sommaren 2006, då jag träffade Jimmie, lärde känna Rickard, Mården och gänget!
Fan vad jag saknar många såhär års och saknar händelser! Det maler i mig och gör mig nedstämd.
Jesper, vart är du? Har inte hört av dig sen studenten, saknar dig ju! Alltid du och jag var det ju?!
Jonas, vet inte ens vad som händer i ditt liv längre...
Anna, så glad att du ringde!
Emelie, gumman, skaffa en ny mobil så jag kan skicka mess till dig!

Ska nog fan ha en avskedsfest sen innan jag drar till Tyskland, bjuda in alla mina vänner så får man väl se vilka som verkligen är intresserade av en!

Tankar: Satan, glömt o ange konto för skatten så får den inte förrän vecka 33. Satan! VA FAN SKALL ALLA MINA VÄNNER TILL FÅRÖ FÖR????? Mamma blev fin i håret. Skall jag orka gå och köpa lite senapssill så jag får någon midsommarmat? Kan solen komma fram någon jävla gång? Kul att se dig. Saknar Jeppa, varför svarar han inte? Måste beställa ny katalog ifrån Uppsala. Diska kanske?


Nej, nu får jag tänka för mycket för att komma på vad jag skall skriva så till nästa gång - Ha det så bra!
xoxo

Kommentarer


Kommentera inlägget här: