Dessidessan

Livet med hjärntumör

Jag är fast i seriernas värld

Kategori: Allmänt



I måndags satt jag och såg på två avsnitt av Gossip Girl. Jag grät och jag skrattade.
Idag, har jag sett tre avsnitt av Greys Anatomy och sista avsnittet (nr 16) som finns för säsong 4 grät jag till i en timme i sträck. Jag är otroligt känslomässig nu och gråter ofta, ofta, för att jag varit otroligt nere. Men det är allvarligt skönt att gråta utan att tänka på att jag gråter, på grund av att man är så inne i avsnittet. Suck, som sagt är inne i seriernas värld. Men hur konstigt det än låter så är det ett skönt avbrott från min deppiga värld...
Vet inte hur jag skulle klara mig utan Jimmie just nu. Han håller om mig när jag bryter ihop och får mig att le när gråtanfallet gått över. Han får ta otroligt mycket skit just nu och jag vet inte hur jag någonsin skall kunna återgälda honom. Älskar honom bara så satans mycket! Tack, gubben!

(Jag och älsklingen har börjat följa två program som går på söndagar: Moonlight och New Amsterdam, vi följde Prison Break förut men efter uppehållet så har vi inte kollat hur det gått. Förutom Greys anatomy och Gossip Girl så tycker jag även om Kyle XY och Ugly Betty.
Under mitt liv har jag mest tyckt om Dark Angel, Alias och Felicity. Suck, märks det att jag är en sucker för serier eller?????????? Skäms ju över mig själv ;) )


Börjar jobba imorrn, fått 11-16 imorrn och sen får vi väl se när chefen gör upp ett schema......!

Vart med Ellinor en stund idag. Hon är lite förkyld så vi såg Narnia tillsammans. Även tillbringat dagen med min mamma, som bland annat hjälpte mig att hitta en bikini.

Takida imorgon och jag har inte råd, fan, men det kommer väl fler tillfällen.

Räknat mer och mer på min resa till Tyskland. Bestämt mig för vilket datum jag vill börja kursen (22:a september) så skall bara se till att komma fram till bland annat vart pengarna skall komma ifrån, hur jag tar mig dit och hur länge jag skall va hos Karola innan....

Nej, sova!!
xoxo

Kommentarer


Kommentera inlägget här: