Dessidessan

Livet med hjärntumör

Helgen!

Kategori: Allmänt

Tjoho!

Eftersom jag varit så rastlös och osocial hela veckan så åkte vi i fredagskväll hem till grabbarna på MG. Vi spelade lite kort och umgicks. Det var länge sedan vi umgicks så. Alltid trevligt!!

Igår var det äntligen en gnutta sol framme så jag fick sola lite och behålla den "bruna" färg jag fick när det var sol för länge sedan.
Runt 7-tiden begav jag mig sedan bort till Jungmansgatan 49 där Tony och Elin bor sedan ett tag tillbaka. Anna var dessutom där. Så underbart att träffa dem igen. Var ju otroligt länge sedan jag umgicks med dem. Vi pratade länge först, gick sedan till Rimi. På vägen dit blev vi förbikörda av Dahlba och Simon som tutade glatt. Väl inne på rimi köpte jag lite smågodis, choklad och ballerinakex och så hyrde vi en film.

Strosade tillbaka hem och bara en liten stund senare kom Jimmie, som slutat jobba, bort till oss.
Massa härligt prat, kort dvs. Chicago(!) och så en film - In the valley of Elah.
Myspys!!!! Me love them!

Idag är det söndag. Imorgon är det måndag. Men imorgon är det inta bara måndag..
♥Det är min och Jimmies tvåårsdag.♥
Och som jag längtat och planerat! Min fina fina Jimmie. Vad hade jag varit utan honom?!
Så nu när han är på jobbet till 14 så får jag väl diska och städa upp lite här hemma och så får jag skriva om allt han får/jag får och vad vi gör i ett annat inlägg.

Ha det bra. XoXo


Kommentarer

  • Anna säger:

    Grattis på tvåårsdagen och tack för i lördags, det var myyys!

    2008-08-11 | 20:15:05
    Bloggadress: http://lillfraesarn.blogg.se/
  • Sandra säger:

    grattis till tvåårsdagen=) hoppas den blev lyckad :)

    2008-08-20 | 15:17:50

Kommentera inlägget här: