Dessidessan

Livet med hjärntumör

Sommardag

Kategori: Allmänt

Hej hej!

WIIIHA!!! Mitt halsband, har kommit till rätta!
Tilde skickade ett sms om att de fanns på friskis och så åkte jag dit, och se där var det! Så nu är det där det skall vara nämligen om min hals!!!!!!!

Nästan frisk nu...

Herregud vilken underbar dag de har varit idag!! Sommarväder och underbart!

Valborg,
vilket ända stort elände - planeringsmässigt.
Vrida och vända, men vad spelar de för roll, de blir knas ändå, men men får hålla hoppet uppe, kan ännu bli en riktigt bra kväll! Får se i efterhand hur allt blev, återkommer alltså på den fronten!

Tatuering
Var och pratade med tatueraren idag, tror att jag kan bli riktigt nöjd med den, OM jag bara kommer på hur jag skall lägga min text till den och dessutom vart jag vill ha den. Drömmer ofta om tatueringen nu och den hamnar på lite olika ställen varje gång :P

Plugga, plugga, plugga!
Det är vad jag ska göra under de här fem lediga dagarna. Detta är anledningen:
6/5 Projektredovisningar
7/5 Idrottsprov, Latinprov
8/5 Spanska redovisningar
9/5 Matte Nationella

Nästa helg, någon som vill leka med mig då? Jimmie jobbar och vad jag vet nu så har jag inget speciellt att plugga.

Studentklänningen är klar, jepp jopp!


Nee men nu har jag inget mer att berätta, är otroligt trött så god natt på er. Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: