Dessidessan

Livet med hjärntumör

Två år med Viktor

Kategori: Allmänt

 
Idag har jag och Lars Viktor Johansson varit tillsammans i två år och lika länge har vi varit sambo (om man räknar bort mina tre månader i Köln då)...!
 
Han är en helt underbar kille och gör mig lycklig hela tiden. Jag trivs så fruktansvärt bra med honom och älskar honom väldigt mycket!


Han är helt snäll, öm, omtänksam, rolig, busig, sportig, har en ängels tålamod, sportig, snygg, sexig, söt, stark, älskvärd - helt enkelt underbar!

En ängels tålamod med att lära min bror göra armhävningar, stark som gör armhävningar med min bror på, sportig som vinner guld i pärk!
 
 

Han är händig!
 
Han är riktigt duktig på att laga mat!
 
Han lånar ut sina kläder till mig när jag fryser!
 
Han är en gentleman som bär kassarna åt oss!
 

Mummo och moffa gillar honom vilket betyder mycket!
 
Hans skratt ger min mage fjärilar och rynkorna i hans ansikte när han ler är en fröjd för ögat.
  
Hans ögon är så sjukt vackra med alla olika färger de har och jag älskar hans bushumör och hans busminer!
 
 
Tillsammans har vi redan hunnit med mycket på två år. Vi bakar pepparkakor, semlor, våfflor mer mera. Vi har åkte till London, Stockholm, Göteborg m.fl ställen.
 
Söt är han!


Han är perfekt för mig och utgör hälften av mitt hjärta! ♥
Dessutom har han fått mig att se på hockey som jag hatade att se på innan vi blev tillsammans och nyligen har han även fått mig att pröva på golf vilket jag heller aldrig trodde att jag skulle göra... :)
 
Tack för två år älskling och fortsätter vi såhär kommer det bli en hejdrundrans massa fler år med dig vid min sida!

Jag älskar dig!
 
yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: