Dessidessan

Livet med hjärntumör

Snart är han här

Kategori: Allmänt


Jösses... Självförtroende är verkligen en färskvara. Allt självförtroende som min kärlek Viktor ingjutit i mig känns som om det flugit ut genom fönstret...

Sitter nämligen här och är nervös. Man börjar älta saker. Vilka kläder ska man ta på sig. Stör sig på någon minimal finne och letar febrilt efter oönskade hår. Börjar granska ben, bristningar och bröst...

Undrar hur han tänker där han sitter i bussen på väg till Köln...

Jag är ju säker på vår kärlek, det är inte det. Jag vet inte ens om det är en positiv eller negativ nervositet.
Kanske bara förväntan som känns som nervositet. Men verkligen längtat så efter denna kväll så det känns så stort...

Haha detta känns ungefär som första gången han kom upp och hälsade på mig i Växjö. När jag gick mot honom på parkeringen på campus nöp de till i magen av förväntan, oro, känslor som fladdrade och längtan. Det mötet var komiskt. Det var ju innan vi var tillsammans och det var så spänt. Visste ju inte vad han skulle tycka om lägenheten och hur vi skulle kännas tillsammans utan massa andra runt omkring som vi kände... Men det gick ju över förväntan för han bestämde sig ju för att stanna :P

Jag är enormt glad att han var med mig första helgen här i Köln annars hade jag vart nervös för vad han hade tyckt nu med.

Men jag längtar mest!!! och när kläderna kommer av kommer jag med 100% säkerhet inte tänka på skavanker! Då finns bara han och jag och vår kärlek!


Jag älskar Viktor Johansson! Hoppas detta varar för evigt! ♥


Spelade teater idag. Vet inte om jag skrivit om det. På onsdag ska vi spela teater i ett köpcenter till temat antirassism. Första scenen handlar om båtsflyktingar, andra scenen handlar om en motdemonstration och tredje är hur det kan gå till på jobcenter.

Teaterinteresset stiger för varje gång. Hade glömt hur mkt jag gillar teater. Men insåg faktiskt idag att jag mer gillade att poängtera hur de andra skulle förhålla sig än att spela själv :P:P
Mindes gamla saker jag lärt mig. Som typ privatsfärsövningar när till exempel Nina hängde in i Insas privatsfär och på så sätt gjorde henne mindre trots att Insa skulle spela den stränga maktinnehavande rollen. :P


Jösses, såg precis att det ska vara strejk IGEN.. På onsdag!

yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: