Dessidessan

Livet med hjärntumör

Magkonversation

Kategori: Allmänt


jag kan inte leva utan choklad
hahaha!!
de e inte skoj
du får sluta helt, till slut så kommer det att gå över!!
aldrig
man lever bara en gång och choklad ger jag aldrig upp
haha!
haha, då gör du ju valet själv!
möjligen om ja börjar bli fet
sålänge du rör på dig så händer nog inte det!
nej men ja lovar å andra sidan att de e chokladen som sitter på undre delen av magen o vägrar försvinna
Hhaaha! Jaaa, absolut endast chokladens fel!
jaaaaaaaa
o kanske jordnötternas
o kanske all yoghurt - mjölkprodukter ska ju ha den effekten
o alla kolhydrater
nåja ja lever, är frisk, who cares med lite fett på magen (okej vem försöker ja ljuga för?)
Hahaha, dig själv?
men ärligt, du är ju ändå bland de bättre tränade, jag menar, ganska många har ju betydligt mer fett på magen än du!
jadå, men ja jämför mig inte med ganska många
nej, det brukar ju vara så!
jag tittar nedåt och ser en bubbla på magen
då blir ja deprimerad
men då går jag och ställer mig framför spegeln o då syns inte bubblan o då blir ja glad igen
o kan ta en bit choklad
men jisses, jag har också en bubbla på magen, den lär jag nog aldrig bli av med...
haha!
du är ju så söt!
de e tarmarna
Haha, får fixa bort dom, sen så!
sov gott gumman, måste äta innnan jag svälter bort min bula

Kommentarer


Kommentera inlägget här: