Dessidessan

Livet med hjärntumör

4-årig blogg

Kategori: Allmänt


Jag vaknade i en svettpöl imorse men frös ändå som en tok. Tänkte NU, nu blir jag sjuk.. Känt mig konstig hela dagen.
Tvingade iväg mig själv imorse för att jag hade en klient på morgonen som jag haft inbokat sen två veckor o verkligen ställt in mig på men självklart kom hon inte. :/
Annars i övrigt har dagen vart sådär med tanke på hur jag mått o blev besviken när jag inte kunde vara med på en internutbildning som Behshid hade för praktikanterna idag om migration och kvinnor men jag ville faktiskt göra mitt jobb och mitt jobb är Mädchenprojekt på torsdagar så var väldigt besviken för att de promt var tvugna o lägga utbildningen på en torsdagem.

Inte sprungit idag, inte gått på stammtisch och inte gått ut för o "ta något o dricka" med Mercia och Nina. Bara vilat, letat jobb o sett på film.. Frusit o svettats om vart annat, huvudvärk, magont o halsont. Hoppas de gått över till imorrn!


Igår hade jag förresten haft min blogg i 4 år. Ännu har jag inte kommit upp i 1000 inlägg men det är på G, säger till när det är det tusende inlägget. Hänt mycket på denna tid....


yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: