Dessidessan

Livet med hjärntumör

Partey

Kategori: Allmänt


I lördags blev det fest! :)

Blev lite folk här och trots lite dålig stämning när grabbarnas lag förlorade fotbollsmatchen så blev det en hyffsat trevlig kväll.
Tack till de som kom hit! Skit på er de som inte kom hit ;)

Nimme o Jojje sov över. Nimme i bäddsoffan och Jojje på bäddmadrass på golve. Vi åt scones till frukost och såg Vem vet mest innan de hjälpte mig med att bära ut en kartong i bilen, panta burkar och jag följde dem till Anton. Efter alla dess ggr har de fortfarande inte lärt sig hitta vart vi bor på campus, dåååligt ;) ;)

Jag stannade emellertid (har lagt mig till med dock och emellertid sedan jag skrev min uppsats) inte så länge hos Anton. När de fick pizza vände det sig i magen på mig så jag flydde. Jag och fet mat går inte ihop på fyllan. Fick i mig en tallrik yoghurt till kvällsmat :P Hade enorm huvudvärk också, väldigt drygt! Antingen får jag börja dricka oftare eller sluta dricka helt för jag pallar inte o må dåligt dagen efter, jag som aldrig gjorde det förut!

Såg film, gjorde medlemskontroll o typ dog resten av söndagen.

Idag har jag läst mina opponenters uppsatser. Är glad att jag fick den uppsats jag fick att opponera på för det är den jag gillar mest. :) Har dock haft svårt o plugga klokt idag. Sån dag i månaden nu när jag kallsvettas, är varm och fryser om vartannat. Fruktansvärt drygt. Klev upp strax innan nio men gick och lade mig och sov 1,5h till vid 11. Konstig kropp jag har.
Imorgon är opponeringen och jag är fruktansvärt nervös. Jag börjar o sätter ribban för de andra och utifrån min opponering kommer de veta hur man ska göra. Drygt. Jag vill inte vara först. Jag opponeras dessutom på sist. Mellan 13-16.30 är min opponering imorrn, önska mig lycka till!
Därefter ska de städas och packas för fulla muggar eller vad e det man brukar säga?

yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: