Dessidessan

Livet med hjärntumör

Friskförklarad

Kategori: Allmänt

Nu har jag friskförklarat mig själv. Fru Doktor Nilsson har talat och där med basta! Ska tillbaka till jobbet imorgon. Ska bli skönt, e alltför rastlös sjukling. Mår mycket bättre nu. Ännu matt och trött men inga mera magproblem och den enda smärta jag har är den gamla vanliga mensvärken.
Har idag suttit och ordnat och ordnat med Londonplaneringen. Bokat biljetter till ställen och nu är hela resan planerad. Hela lilla resan på knappa 4 dagar. Men det känns grymt bra.
Inser att tiden börjar rinna ifrån mig med allt jag ska göra innan jag far ifrån ön igen.
Det är nu 12 arbetsdagar kvar.
Om 18 dagar är jag på väg till London.
Om 24 dagar fyller jag år, tydligen blir jag 22 år.
Om 27 dagar fyller älskling år.
Om max 28 dagar är jag i Växjö.
Innan jag åker tillbaka till Växjö har jag ännu ett antal personer jag vill hinna träffa och umgås med. Men mycket kommer nog vara upp till dem om jag ska hinna träffa alla.
Innan dess vill jag försöka hinna träna lite mer, vill inte åka tillbaka till Växjö såhär otränad :P
Önskar jag kunde liva upp detta blogginlägg med bilderna på t.ex. Herr Räv som var på besök igårkväll. Han fick sockerkaka av mummo och satt lugnt och tittade på oss mindra än 2m bort.
Det får emellertid bli ett långt bildinlägg senare eftersom jag inte kan få över min kameras bilder till denna dator som jag skriver vid nu.
Nu ska jag äta lite kvällsmat och sen kanske grilla lite mashmallows nere vid vägföreningens möte där mummo o moffa är.
Helgens planer: 
Träffa André om han kan (han åker på söndag).
Träffa Martin, om han kan (även han åker på söndag).
Träna.
Träffa MB, lovade honom på hans inflyttningsfest att jag skulle stå för alla ingredienser till en kladdkaka samt göra den hos honom så blir väl en liten mysig stund. :)
yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: