Dessidessan

Livet med hjärntumör

Jag ska till Globen

Kategori: Allmänt


Sista kursens betyg i Statsvetenskap I kom äntligen in på Ladok idag. Jag klarade mig! Så inga omtentor härligt till tusen.

Tvättat, pluggat, handlat ny router, handlat på ÖoB, installerat ny router, tippat på alla kvällens hockeymatcher och borde träna, diska och fortsätta plugga. Men vi får se hur mkt jag orkar. Orken tryter. Darling chansar iaf och spelar den viktiga matchen mot Eksjö ikväll!

Igår var Elisabeth på besök, det blev riktigt mysigt. Men kvällen blev väl sådär. Ingenting fungerade för mig och jag var sjukt rastlös, kunde inte vara still och vara småirriterad på allt. Stackars Viktor försökte mysa med mig och lugna ned mig men jag kunde verkligen inte vara still.

Vi köpte iaf biljetter för Tre Kronor mot Ryssland i Globen den 12/2 så ska upp till huvudstaden och hälsa på pappa och André ska med på matchen. Gott!

yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: