Dessidessan

Livet med hjärntumör

MR Feber is back in my body

Kategori: Allmänt


Dagen igår blev ändå helt okej. Lektionen var väl inget att hurra för direkt, längtar efter att få mina böcker så man kan få läsa in sig på ämnet innan.
Hittade min första försändelse på 322 kort i brevlådan efter lektionen så sorterade upp dem lite fort och stack sedan till gymmet för att träna lite och efter det blev det volleyboll med volleybollgudarna. Förbannat kul att spela med dem..
Anton var snäll och försökte därefter få ordning på min router och mitt internet och till slut lyckades vi väl nåe sånär. Som tack bjöd jag på pannkakor eftersom jag har enormt med ägg som mummo och moffa inhandlade.
Blev sedan en lugn kväll med supersugen och sedan däckade jag i sängen, enormt trött som jag var.

Sov inte jäääättebra i natt heller men i alla fall inte såna mardrömmar. Klev upp och gick på pilates-passet klockan nio och gick sedan på löpbandet fem kilometer för att se hur lång tid de tar att gå om jag går i mitt höghastighetstempo. 41min och 18 sekunder senare blev det lite benövningar och sedan cyklade jag hem för att få i mig lite välförtjänad mat. Men efter maten hände något. Jag gick in i väggen. Kroppen kändes bra trots mycket träning men blev mer snorig och det sade tjong i skallen så gick och lade mig för att se om jag kunde powernapa lite och komma igång inför kvällens härligheter. Men inte kunde jag somna, var omväxlande varm och kall och fruktansvärt rastlös. Ordnade lite inför kvällen och lade mig sedan igen med Machiavelli och somnade slutligen en liten stund med boken på bröstet och vaknade av att jag var dyngsur av svett och att febern intagit min kropp. Dååååålig taiming, så in i bengen med V som kommer på söndag och mkt plugg och jag som vill träna och dessutom gått med på att ta ett jobbpass imorrn mellan 12-15.

Men det är bara för mig att gå och lägga mig igen och försöka sova bort skiten och hoppas på att den beror på överansträngning så som jag farit och ordnat och fixat och sprungit i veckan... FAN!

yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: