Dessidessan

Livet med hjärntumör

Think, think, think...!

Kategori: Allmänt


Har en sån där sjuk tänkardag igen.....

http://laidofflawyer.files.wordpress.com/2010/02/think-think-think.jpg?w=154&h=230



Vi åt lite när ja kommit hem efter tentan och såg vampire diaries men sen typ dog jag och gick in o lade mig på sängen. Drömde jättekonstig dröm och människor med i den som ja inte vill tänka på.
Så blev ju självklart depp efter de.
Viktor hade gjort hemgjord glass och så åt vi det med jordgubbar samtidigt som vi såg på Janne Långben, the movie. Men de lyckades inte pigga upp mig heller men V ska ha rikligt med beröm för jääääääääääääääättegod glass!!!

Så blev de lite städning. Imorrn kommer ju pappa o hälsar på.

Sköt V ifrån mig. Stackaren. Han mår ju så dåligt när jag e nere och han inte kan göra något åt det, men jag bara orkar inte ibland när ja har en sån där dag. Men utan hans famn hade jag nog fallit i tårar o de roliga är att jag inte ens vet varför jag mår såhär pissigt ibland. Eller jo det är ju för att ja tänker på allt och ingenting. Tänker på vänner hemma som kommer o går och hur de påverkar mig, människor som försvinner ur mitt liv. Vad jag vill göra med mitt liv om ett år. Jag måste ju snart (innan 1:a dec) bestämma mig om jag ska ansöka till utlandsstudier i nästa år eller inte och jag orkar inte tänka så långt. Jag vet ju inte ens vad jag ska göra med min sommar. Jag tänker inte ta ett jobb i sommar igen som jag egentligen inte vill ha, inte ens för pengarnas skull, okey jo, om de e jättevälbetalt. Men definitivt inte annars. Då pluggar jag hellre massa distanskurser hela sommaren, som jag vill läsa.... Men vet ju inte om jag vill åka utomlands o plugga heller på grund av att jag mår så bra med V. Jag kommer ju vara tvungen att vara utomlands på praktik i tre månader o känns som om de kommer vara tillräckligt om vi har ett förhållande då ännu. Men hur ska man kunna veta de liksom? Jag vägrar att förlora en kille jag älskar IGEN på grund av att jag vill åka utomlands. Kan visserligen söka men måste ju ändå bestämma mig till mars eller vad de nu är och tänk om de tar slut innan hösten då. Hur ska man göra då? Stanna hemma och vara bitter för att man inte åkte? Usch, svårt ju!
Så tänker jag på jul och hur jag vill göra med jul/nyår och tänker på mina vänner här och på min bil vars stereo ännu är dum i huvudet.

Imorse fick jag dessutom en stark saknad efter TT... Har en kille i klassen som påminner så jäkla mycket om honom. Sättet de sitter, står och kroppsform samt hårfäste och ögon, hade ju riktigt kul med honom i somras. Hoppas att ja får träffa honom i juletider :)

Borde gått o tränat ikväll men orken är verkligen kass.. Björn o några ska ses ikväll också men ja känner bara att jag vill vara ifred faktiskt...

yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: