Dessidessan

Livet med hjärntumör

Valborg

Kategori: Allmänt

Torsdagkväll: tränade jag muskelpass med Louise och hade askul. Det går mkt bättre att träna när man har en skrattande Louise brevid sig :P
Blev även ett långt tjejsnack efter träningen, myyyyys!
Därefter blev det lite valborgsplanerade hemma hos Björn med ganget. :)
Jo förresten så putsade jag fönstren också och skrubbade spisen till skinande resultat :)

Fredag:
Hela gänget var uppe i gryningen det vill säga klockan tio i tio möttes vi och gick till Sivans för att sitta där i regnet innan vi gav upp och gick upp och åt chips hos Daniel. Sedan var det dags att köa för att få biljetterna till veckan av campus alla veckor - allkårsveckan.. :) Härlig morotskaka fick man i kön också..
Sen fick Frida den geniala iden att vi skulle gå upp till tufvan så vi hyrde de båda biljardborden så halva gänget spelade biljard och halva gänget spelade en version av monopol som handlade om växjö :P
Därefter unnade vi oss mat på Tufvan - deras pastasallad med kyckling och mango/currydressing kan jag fan klassa som en av mina favoritmaträtter... :)

När vi ätit hade vi alla paltkoma så jag gick hem och tog en tupplur och stack iväg och tränade det bästa passet efter det. Muskel/konditions-passet är så enormt roligt så även om det var tungt att gå dit när alla klagat på mig att jag inte borde träna så var det så jävla skönt när jag genomfört passet!!!
Dusch, mat, göra sig iordning och sedan upp till Niklas och folket för fortsatt partanden. Blev väl lite småsmuttande på minttun men annars var jag nykter så när vi väl gick ut var jag helt nykter och kunde kanske haft roligare men efter 50 min på dansgolvet med goa Sara var kvällen jävligt nice :)
Tack Frida, Sophia, Louise, Sara, Niklas, Mikael, Daniel, Björn och Anton för en jävla go kväll, ni är underbara!! :)

Nu blire frulle och sedan plugga kanske?
Har ju ingen tv så inte mkt annat o roa mig med.. :/
yours truly
Dessidessan

Jo, förresten, var lite sur på mig själv igår. Hade gett mig själv ett löfte. Det är nämligen så att det finns en väldigt söt kille som jag och Mikael ofta möter till och från skolan som jag spanat in nu i flera veckor och jag lovade mig själv att om han var där igår så skulle jag prata med honom. Gjorde jag det? Nope. Jag är en skam å alla kvinnors vägnar, fy skäms på mig..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: