Dessidessan

Livet med hjärntumör

To good to be true

Kategori: Allmänt



Haha visste väl att det var för bra för att vara sant - sån sexig kille kan inte jag få på fall så är det bara.... :)
Så sjukt drygt att det tog mig ett antal veckor innan jag äntligen vågade testa o ragga på killen och så tog jag mod till mig nu vilket jag i efterhand kan säga var det dummaste jag kunde gjort för om jag inte hade vågat nu men tagit mod till mig i höst hade jag kanske haft en chans för att det inte var rätt tidpunkt nu och chansen har runnit ut för min del i höst med tanke på tiden som gått.. haha just min tur :P Som sagt, han var en klass för högt för mig iaf.

Hoppet är det sista som dör och det stämmer verkligen. Allt är dessutomroligt så länge det varar men man måste alltid städa upp efter allt som är roligt - om det så är alla flaskor ifrån festen, disken efter matlagningen eller bitarna av hjärtat som gick sönder- och då är det inte lika roligt längre :)
Jösses vad poetisk jag kan vara hahahahhaah..

Drygt... shit happens i guess. Life is a bitch you just gotta learn how to ride her..

Nu vill jag hem, e trött på studentlivet för tillfället, vill hem och jobba och träffa familjen och de trygga vännerna hemma och tänka bort killar för det här första universitetsåret har sugit hårt på killfronten med alla intriger, alla besvikelser och alla jag MÅSTE glömma....
Nya tag i höst och då jävlar...! ;)

yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: