Dessidessan

Livet med hjärntumör

Tankar fördrivs med arbete

Kategori: Allmänt


Sysselsätter mig själv med allt möjligt för att inte tänka...
Allt med gårdagen var inte riktigt bra och vissa saker gillade jag definitivt inte och tyvärr hände de ändå vilket har fått mig o börja tänka en hel del vilket har gjort mig fruktansvärt melankolisk idag......

Har sysselsatt mig själv med att fixa med lägenheten. Ena garderoben är nu helt rensad på saker som ska med hem och resten är ihoppackat förutom kläderna som hänger.
Har dessutom gått igenom alla mina tyskapapper ifrån i år, satt in alla grammatikpapper i en pärm för att jag varit ärlig med mig själv och erkänt att resten av papprena är inga papper jag någonsin kommer titta på igen och därför kastat dem medan grammatiken kanske jag kan tänkas ta mig en titt på igen.
Har rensat ur hela stringhyllan på väggen och packat ned i kartong.
Rensat byrålådorna på skit och på saker som ska hem....
Rensat micro-skåpet.


Nästa är att sortera ut skor som ska med hem.
Sortera i klädgarderoben - blir nog dock ett sent skede.
Sortera natttygsbordet.
Packa ned kökslådornas innehåll i en kartong.
Göra rent micron.
packa badrumssaker
skriva av fina sms i min sms-bok :P
m.m

Imorgon ska jag
* sticka till växjö boplats och snacka med dem lite om kontraktet på nya lägenheten och lämna in papprena samtidigt
* har tvätt-tid, ska tvätta duschdraperierna
* träna
* Säga upp lägenheten
* fixa med adressändring och eftersändning över sommaren

Sen resten av veckan när typ allt är klart har jag ingen aning om vad jag ska göra :p Kommer bo i en ihoppackad lägenhet med kartonger överallt.... :P

yours truly
Dessidessan


Frida har varit här ikväll haft lite tjejsnack, dirty details and naughty girls :P Haha nee kanske inte men var mys iaf, vi såg Chipmunks 2 och Save the last dance.
Hon gick hem för inte så länge sedan och jag tänkte krypa till kojs, blev ju knappa fyra timmars sömn i natt... :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: