Dessidessan

Livet med hjärntumör

NysarN

Kategori: Allmänt



va fan, e de någon där hemma som bryr sig om jag inte kommer hem eller? Känns ju verkligen inte så just nu...

Mummo däremot fick mig o gråta som en fåne när hon skrev att hon hade haft en dröm i natt om att jag egentligen helst vill hem men inte om ingen säger det till mig så hon skrev: "kom hem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
Jag vet ännu inte klokt vad jag vill, jag vill hem, det vill jag, men jag vill ju hem för vänner och familj men vilka vänner bryr sig? suck, de e tungt när man känner så..

Idag har jag pluggat precis hela dagen, först en stund själv och sedan resten av dagen med aegzor Daniel. Han äger verkligen på att transkribera, han e asduktig! Det e fan inget för mig medan han nailar alla. Tyckte han skulle satsa på en karriär som fonetik/språkhistoria-lärare o ta över efter gamle Evald :P Sjukt imponerad av Daniel och utan honom hade jag nog blivit tokig idag. Han har rett ut många frågetecken och så höll han om mig när jag sjönk ned på golvet i förtvivlan en stund.. Goa Daniel, vi har haft våra duster men fan vad go han e.. Haha jag lyckades inte ens låtsas bli aggro på honom när han provocerade mig idag, de var lite roligt :P
Tack för hjälpen med plugget!

Har dessutom nyst sönder mig själv hemma hos honom. Blivit vrååååålförkyld, riktigt riktigt förkyld.. Nyser konstant typ och näsan e jättejobbig.. Men idag är iaf halsen lugn, det var den inte igår.
Inte roligt nu till tentatider och till festivalen i helgen o sen tentaplugg igen. Drygt.
Så ikväll när de andra e sociala får jag nog stanna hemma och vila och plugga för att va kry till imorgon..
http://thedutchfiles.com/wp-content/uploads/2010/01/sneeze_100mph.jpg

yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: