Dessidessan

Livet med hjärntumör

Kurskval

Kategori: Allmänt


Jag har en fundering o bita i.. Har ju funderingar på o lägga till kurs till i höst men pratat lite med Desirée och hon tror att det kan bli tufft.. Har ju två kurser som jag är intresserad av, inser ju att jag behöver välja isf..

Ena heter Socialpsykologi på 10poäng löper mellan v 35-48 väldigt riskabelt när jag inte vet hur intensiva kurserna i mitt program är och boken som man ska ha kan jag få för 300 begagnad :S:S Men det är distans så behöver inte gå på några lektioner och läser i min egen takt och kan ju beställa boken redan nu och läsa redan innan.

Den andra är Samtal och Kommunikation (lite mer inriktat på socialt arbete, intressant!!) 7,5 poäng från 40-49 tror jag det var och fyra böcker men inte distanskurs så måste gå på seminarierna som ju visserligen är i Växjö men mkt möjligt att de krockar med mina vanliga seminarier...

suck.. Måste ta mig en funderare..

yours truly
Dessidessan

p.s jag önskar att jag kunde gå ut och dansa ikväll för det har gått förbi ett antal snygga kostymnissar :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: