Dessidessan

Livet med hjärntumör

Die Naase ist täppt :P

Kategori: Allmänt


Vaknade och typ dog... Huvudet dunkade för att jag knappt fick luft - näsan var helt igentäppt och halsen värkte när man drog in andetag och så självklart hade jag ju ont i magen på det. Morr! Suck, så skickade iväg sms till mina killar och sa att jag stannar hemma och vände på mig för o somna om. Gick dock inte jättebra...
Så regnar de ju också. blä.
Men nu tänker jag äta lite frukost o sen krypa ned i sängen med mina fonetikböcker. Gör jag något som ger mig något iaf istället för o sitta på översättningen som inte ger mig ett skit... Vi får ju bara rätt eller fel på våra meningar och han förstår typ aldrig våra frågor och de finns inga alternativ så det e bara allmänt drygt. Då kan man lika gärna bara få den rätta texten o rätta utefter den, då förstår jag inte meningen med o sitta o läsa sina meningar högt inför klassen och känna att man suger när han alltid e så negativ "ja, det går" typ... usch, nee fonetik for the win just nu, trodde aldrig att jag skulle säga det...

yours truly
Dessidessan

http://www.hollowearth.org/woebot_images/pil/memories.jpg



Kommer troligen bli en jobbig dag idag, förutom att jag är sjuk då, drömde om hur mitt liv kunde varit om jag inte åkt till Tyskland och om allt de dumma inte hade hänt. Drömde om en framtid med honom, den finaste killen jag någonsin haft äran att lära känna.... Suck... Ibland blir jag verkligen sur på mig själv för att jag är en person som älskar minnen, måste lära mig leva i nuet...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: