Dessidessan

Livet med hjärntumör

Mitt lypsyl är borta

Kategori: Allmänt


Igår plockade jag upp Carro vid tio, vi kollade på möbler på Farbror Fynd och så kollade vi efter skor. Vi besiktigade även min bil som inte gick igenom. Tydligen nästan hål innunder på avgassystemet så de måste fixas inom en månad... DRYGT!

Sedan for jag hem för o se matchen mellan Tyskland och Serbien och satt och svor i 90 minuter över att Tyskland spelade så dåligt och förundrades dessutom över att korten delades ut som på löpande band...

Därefter for jag in till stan, lekte en stund med Mårdii och Wire och sedan hämtade Jocke mig för o åka hem till TT. Blev en fruktansvärt mysig kväll och en rejäl fylla. Ska inte spela tärningsspelet med dem någon mer gång, det är inte värt huvudvärken jag haft idag!!
Men som sagt, blev en mysig kväll och jag träffade massor med roligt folk ute. Underbarast var ju att träffa Alex igen, sötaste finaste Alex!
Mitt största dilemma under kvällen var att ngn lyckades slå mitt lypsyl ur handen på mig och jag typ kröp runt på golvet och letade efter det sen...  Hittade två kontokort men inte mitt lypsyl och det gick jag ju då runt och sade till alla under hela kvällen - "Mitt lypsyl är borta" :P Jösses!!

Sov hos TT och idag har jag varit allmänt däckad, huvudvärken var enorm och nee usch. Tog mig sedan en halvtimme och promenera till Wire och Mårdii där jag hade alla saker. Pratade en stund med Wire och han fick i mig lite mat och sedan körde jag honom till jobbet och åkte hem till Åminne där jag såg en stund på bröllopet men somnade strax efter att de båda turturduvorna sagt ja...

Vaknade en timme senare när moffa ville ha med mig ut på sjön för o lägga i nät. Jag fick ro en hel massa, börjar få in snitsen på det där nu också och så har jag kört automatbil :P

Sliten till tusen och imorrn måste jag kliva upp halv sex så ska snart krypa till sängs...
Vm-pärken imorrn om mina inhugg sitter som de gjorde på träningen så kommer jag iaf vara nöjd..
yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: