Dessidessan

Livet med hjärntumör

"Jaja"... *snark*

Kategori: Allmänt


Dagen igår var en riktigt lugn och mysig dag. Satt och läste Vorleser i lugn och ro och lekte en frågesport med mummo och bara vilade eftersom jag hade migrän. Fick världens gulligaste sms ifrån Mikael som sa till mig o gå o dra ngt gammalt över mig och vila eftersom jag hade migrän. Gullig omtanke!! 
Sedan kom JJ också och hämtade mig. Tur var väl det, synfältet gick i kors så hade inte kunnat köra. Vi stannade på apoteket o köpte migränmedicin och handlade sedan på gråbo och hyrde film.

Tillsammans gjorde vi kyckling med kroketter o bea och såg G.I Joe och Gamers.. Lagom tills dess att andra filmen började närma sig sitt slut slog migränen dock till igen och jag blev enormt ljuskänslig, blev lite jobbigt när JJ då ville kolla på curling men han lade sig så att han skyddade mig ifrån ljuset så det gick ganska bra ändå.
Mysig kväll med honom alltså..

Vaknade vid halv nio av att han stod och stirrade på mig, det var hans väckning, jättesnällt. Hahaha "Upp nu, hon är halv nio".. Jaja,.. zZzZz sov vidare... :P:P
Till slut kom jag upp och han körde hem mig och kort därpå kom Carro så har vi suttit och pratat sedan tio till nyss. Bara pratat, pratat och pratat. Härligt o ta igen tiden med henne... Hon är och förblir min kokosnöt med mjölkig skalle som jag älskar enormt mkt... <3

Nu blir det till att plugga ett tag innan kusinerna kommer. Ska bjuda dem på bio, blir Percy Williams - jakten på åskviggen.. Kan bli mys, ska bli kul o träffa dem iaf :)

yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: