Dessidessan

Livet med hjärntumör

Muskel/Kondition

Kategori: Allmänt


Blev lite plugg men mest massa mys med mamma i telefon och på msn med vänner. Innan det var dags att ge sig iväg till träningen.

Testade ett nytt pass idag som heter Muskel/Kondition och jööösses amalia. Om man säger såhär, jag var tvungen att sätta mig på bänken nere i hallen innan jag klarade av att gå upp för trappan för att ta mig ut ur lokalen och cykla hem :P
Passet bestod av en uppvärmningsdel och sedan kom styrkedelen där vi gick igenom massor med muskelgrupper med och utan bodybars för att sedan köra en konditionsdel. Konditionsdelen bestod av cirka tio 45sekunders maximal konditionsprövning och sedan 15 sekunder vila mellan varje övning..
Jag kan säga att nu när jag sitter o skriver har jag konstant ont(egentligen inte ont, bara spänd) i högra biceps och den ser enormt ut :P hahahaha Men kul var det och det känns ju verkligen att det gav för alla muskler klagar när jag rör på mig :P

Har skämt bort mig själv med wokgrönsaker, kyckling och ris med rhode island-dressing ikväll, riktigt gott :)

Nu är bara frågan om jag skall orka umgås med killarna och se film med dem eller breda ut mig på soffan här hemma framför en film....

Planerna för morgondagen är att skriva färdigt uppsatsen, handla, träna och EVENTUELLT gå ut med folket. Jag vill inte till sivans riktigt så får väl se...

yours truly
Dessidessan
aka träningsvärken i egen hög person :P


Jo, förresten, prövade min serveringsskjorta igår, den går inte att få till över bröstet så särskilt proffsig kände jag mig inte men när jag piffade upp den djupt urringade skjortan med väst och hög kjol kände jag mig riktigt naughty :P hahahaha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: