Dessidessan

Livet med hjärntumör

Vad jag är duktig

Kategori: Allmänt

Nej hu men sen jag kom hem har jag suttit och kollat igenom alla mina bilder ifrån Tyskland och Österrike för jag ska ju prata om min resa på lektionen på onsdag. Jag har ju liksom tagit 2300 bilder så det blev ett jäkla jobb bara o hitta bilder och lyckades ändå inte förminska ned de mer än till 100st. 100st lär ju ta evigheter att visa... Typiskt..

Och så lagade jag mat nyss också skulle ha till tre portioner hade jag tänkt. Alltså till o äta nu, en matlåda till imorrn och en till o frysa in. Det e för sjutton en och en halv portion kvar nu ju.. Stört.. Jag kommer alltså få slänga mat för jag är proppmätt och har inga fler backar att frysa in i.. Har försökt bjuda ut maten men ingen som vill ha... Undrar om folk e rädda för min mat.. :P Nee men Mikael vet jag inte vart han e, Jocke kan man ju glömma o få tag på nu när tjejen e här och Tomas, Anton och Emelie hade redan ätit...

Skolan gick ju väldigt bra idag, trots att jag var så dåligt förberedd. Jag pratade inte mindre för de :P HAha Men det oförberedda testet på grammatiken gick verkligen inte bra..

Jaha, eftersom jag inte tror att någon kommer träffa mig ikväll heller så får jag väl ta och plugga då.... =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: