Dessidessan

Livet med hjärntumör

Urbra helg

Kategori: Allmänt

Blev en bra avslutning på helgen nu också.... - Bra film med Anton och Totte...
Haft en riktigt, riktigt bra helg, bästa på länge måste jag nog påstå.. Lärt känna nya goa människor och vart med andra som jag redan vet är underbara.. Jag trivs enormt här, skulle bara inte haft lite killproblem så hade jag inte haft ngt alls att klaga på... :P Nee, tänker inte klaga på killproblem heller för de löser sig nog.. Får väl se om han saknar mig nu när vi åker iväg ett par dagar... Kanske för kort tid för de, men vem vet?
Nu blire iaf sängen, de är en riktigt trött Desireé efter en sån här bra helg... Imorgon e sista konversationslektionen och sista intensiv och extensiv text-lektionen, tråkigt och härligt. Tack allihop för den här helgen! Pussssss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: