Dessidessan

Livet med hjärntumör

Lugnare än på länge

Kategori: Allmänt


Känner inga som helst behov av att jaga honom längre. Nu vet jag hur de ligger till och jag är verkligen så mkt lugnare. Känner mer tillit till honom nu. Vi kom ju fram till ett gemensamt beslut riktigt fort, är fortfarande chockad över hur bra de gick, och jag tror verkligen på att han kommer att höra av sig tids nog så nu tänker jag inte jaga längre. Visst har han inte hört av sig inom en vecka då e jag väl sur men hallå de e nog lite extremt, eller? Blir de något så blir de något annars var de väl inte så bara.. så härligt med en lugn insikt i kroppen!

Brände mina två sista mackor i brödrosten. Men som sagt, de var de sista så de var bara o äta upp de förkolnade resterna de.. Jag måste handla men orkar verkligen inte...
Ska plugga nu iaf, har en heeeel del o göra... Översättning till tisdag, prov på böckerna på måndag, samt test på starka verb och adjektivböjningar.
Jo, nu förresten så har jag ju bara en tvådagars skolvecka.. Lite drygt, önskar jag haft en kurs till iaf!! Svårt o hålla igång motivationen och disciplinen för två skoldagar och sen vara ledig fem dagar. Jag kommer ju få sinne... Kanske ska åka hem innan jul iaf?

Längtar hem.. MB skrev sms förut imorse och kollade läget. Påminde mig så otroligt snällt om att de e GGN hemma och att jag borde vart hemma den här helgen. Snorunge! Men lika roligt när han skickar sina oväntade sms.. Skrev ju verkligen: surprise, surprise också... :P
Saknar massa folk, men ändå inte många som är hemma. Men enormt sugen på o åka hem för o träffa älskade Carro. Känner stark längtan efter min bästa vän... Suck...
Undrar när kusinerna kommer upp o spelar fotboll.. Saknar dem med.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: