Dessidessan

Livet med hjärntumör

Fotbollskväll med underbara människor

Kategori: Allmänt

Haha blev en riktigt nice kväll igår... =)
Jag och Sara fnissade loss som bara två tjejer kan göra.. Och ölen samt jägern gjorde de inte bättre för mina fnissningar.. :P
Fotbollen var ju ganska spännande, kan ju inte säga att den sög, men vill ju gärna, vi förlorade ju.... Men det var en trevlig kväll med Tomas, Anton, Sara och Jens.. De är så goa hela högen och jag är så glad att jag blivit vän med dem.. De blev lite film efteråt och prat också. Sen blev de gamla hederliga Kebabvagnen och så lite hockey hemma hos Anton innan lilla jag blev på depphumör och gick hem, var lite yr i bollen också så de var nog lika bra..
Men lätt att jag vill göra om de! Tack allihop!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: