Dessidessan

Livet med hjärntumör

Handlat

Kategori: Allmänt

Vart o handlat då.. Loppan mår bra av att få röra på sig lite.. "Inte bilen under milen" är de ju egentligen men de blir iaf 1,2 när jag åker till öb och maxi och hem igen får hoppas att de kan godkännas...
Massa inhandlande men kom på en sak direkt när jag kom ut ur affären som jag glömt. Men orkade inte stå i kö igen..
Kollade på underkläder också.. Men halva nöjet med nya underkläder e o ha ngn o visa dem för o känns inte som om jag kan gå hem till honom o ba: "Här, se jag har köpt ny bh".. Nja. Plus att jag vet att jag ju har så svårt o hitta en bh som passar så då blir jag bara deprimerad iaf. Men de hindrar mig inte från att gå o titta på dem och längta efter en.... =)
Tittade på klänningar också. Hade sån otrolig lust o bara prova lite.. Men nee.. Inte... För jobbigt o kliva ur vinterstövlarna intalade jag mig, för tänk om jag fastnat, jag har inte råd o lägga ned pengar på en klänning som ja kanske använder en gång...

The Studio ringde mig igen också.. Efter mkt om o men har de bokat in mig till den 22 Januari i MALMÖ. Så då blir det en roadtrip.. Får se om jag kan försöka få med mig två tjejer till. Det blir makeup, hårstyling och fotografering. Tänkte att jag kanske kunde övertala min familj till att skänka lite pengar så att jag kan köpa ett par bilder och som de kan få... De e ju inte billiga de där bilderna. Vad va de hon sa...? 370 spänn styck för en, eller ngt annat pris om man köpte 5-8 eller 10st 145 kr styck alltså 1450.... Sista kan jag tänka mig för bilderna lär ju till o med kunna få mig att se bra ut :O

Kommentarer


Kommentera inlägget här: