Dessidessan

Livet med hjärntumör

Zürs 24

Kategori: Allmänt


Har idag pratat med mummo i telefon, det var mys!
Var idag dessutom den godaste maten som någonsin varit för oss i personalen. Ris, kyckling och wok i sweet n' soursauce, underbart gott, som jag längtat!!

Bara det går för Carro så är det bestämt, jag åker inte över Paris på hemvägen utan det blir att hon och jag åker iväg på en sista minuten resa när jag kommer hem, längtar redan. Är så förbannat trött på den här snön just nu. Saknar våren som man normalt börjat uppleva just nu.
Röjde bort all snö i vårt fönster igår eftermiddag så att jag skulle kunna komma åt min back som jag har stående på fönsterblecket med philadelphia i. Imorse var HELA fönstret igensnöat igen, det är ju helt jävla otroligt! MORR!!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Fan va skönt det lät att få dra till solen xD

    2009-03-16 | 17:05:23

Kommentera inlägget här: