Dessidessan

Livet med hjärntumör

Working 9 to 5

Kategori: Allmänt

Japps det var precis vad jag gjorde idag. Jobbade ett pass som normala människor jobbar och tyckte att det var riktigt nice. Hade gärna varit ute i solen eftersom det var så underbart väder idag, cyklade till och från jobbet i kjol utan att frysa det minsta.. Men samtidigt det är så otroligt härligt att kunna ha hela kvällen på mig nu att hitta på något...
Dock är jag vääldigt trött, somnade väl runt tvåtiden eftersom jag slöt klockan 00 och är alldeles för uppe i varv för att kunna gå och lägga mig på en gång.
Frågan är bara vad jag ska ta o hitta på ikväll....
De där med lusten o träffa folk har ju stor inverkan också.. Ännu trött, matt och tom inom mig.. Tänker dock inte särskilt mycket för att vara jag utan är bara tom inuti, en dov känsla som bäddat in mig i bomull. Känns så iaf..
Jag hoppas känslan försvinner snart för jag ville ju ut på lördag.

OBS, mummo, mamma och Carro, ni har ju mitt schema och jag har lite ändringar i det:
Lördag den 27:e juni ledig
Söndag den 5:e juli jobbar jag 20-06
Torsdag den 9:e jobbar jag 20-06
Lördag den 18:e jobbar jag 18-04.30

Kommentarer


Kommentera inlägget här: