Dessidessan

Livet med hjärntumör

skit

Kategori: Allmänt

Jag vet inte riktigt vad jag har att komma hem till just nu,... Måste verkligen börja om från noll och ingenting när jag kommer hem. Har ingenstans att bo, ingen pojkvän och han kommer inte vilja försöka med mig igen heller, har han precis sagt (något som verkligen tog bort varenda del av mitt förra liv och alla mina förhoppningar från vad vi tidigare sagt till varandra), inget garanterat jobb, ingen aning om framtiden och ja helt enkelt lost.
Jag kämpar här och måste kämpa när jag kommer hem.. Den enda trösten är att vännerna och familjen finns hemma och kan stötta till skillnad ifrån här.. Jag älskar er alla där hemma och saknar er något så enormt, hoppas att ni vet det och att ni inte glömmer mig.....
Fyra månader hade jag  varit på resande fot exakt den 27:e Januari, om lite mer än tre månader är jag hemma, håll ut (både ni och jag) snart är jag hemma igen......!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: