Dessidessan

Livet med hjärntumör

Sökes: Någon som tar av mitt nya nattlinne! ;)

Kategori: Allmänt



Efter att jag tjurat färdigt över min kurslitteratur i förmiddags åkte jag in och såg på kusinerna när de spelade sina finaler.. Första vann de med 1-0 och den andra förlorade de tyvärr i straffar... Men jag är riktigt stolt att de är så duktiga som de faktiskt är och jag tycker enormt mkt om dem båda! <3

Sen har jag rännt lite på stan igen. Träffade Dahlba på systemet när jag köpte Glögg åt Moffa :) Mys o träffa honom igen!

Hittade ÄNTLIGEN ett sexigt och fint nattlinne!!! Nu ska man bara hitta någon som kan beundra en i det och helst ta av det ;) *ängel*
Prövade en snygg röd, tajt klänning också men när man böjde sig bildades ngn konstig buckel på ryggen men den var riktigt snygg...!
Ska nog smyga bort till en affär imorrn o köpa en liten svart klänning. Lilla svarta fungerar alltid, som mummo brukar säga :)

Så har jag spånat lite till angående nyår... Men de suger..!

Carro har vart förbi en stund också o så får vi se om ja kanske ska träffa JJ snart också....


yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: