Dessidessan

Livet med hjärntumör

Duktig pflikka

Kategori: Allmänt

Gick och lade mig vid tjugo över elva igår.. Kunde jag sova? Nej! Sista gången jag kollade på klockan var hon kvart över ett, hur drygt är inte det???

Har varit igång med plugget sen jag klev upp idag vid elva. Känner mig riktigt duktig, pluggar översättning, repeterar ord som är bra att kunna inför översättningstentan, pluggar starka verb, artiklar, adjektiv.... Känner mig RIKTIGT duktig... Men misstänker att jag kommer tröttna snart, i alla fall för idag. Det kommer bli ett evigt repeterande fram till den 16:e....!

Kan inte sluta tänka på hur jag ska göra med den där tentan den 19:e också.. Det är billigare att åka hem den 16:e och då får jag mer tid hemma innan jul men samtidigt då hinner jag verkligen inte tvätta innan. Eller jo de hinner jag nog MEN på studietekniken så sa de faktiskt att man ska undvika såna sysslor i tentatider.... och om jag tvättar på onsdagen hinner det inte torka.. Och om man nu ska va hemma en månad kan de va bra o ha tvättat precis innan man åker... Dessutom kan jag inte bestämma mig för om den där tentan är bra eller inte...


Nu har jag rättat Mikaels artikel också så lärt mig ett par saker till :) Det är bra, man lär sig verkligen av att rätta varandra.. :)

Nu blire lite plugg till så får vi se vad jag kan tänkas på o se för film ikväll...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: