Dessidessan

Livet med hjärntumör

Bitter

Kategori: Allmänt


Jag är så förbannat trött på att jaga mina "vänner". Okey, att de inte hörde av sig när man är utomlands men när de inte ens kan svara eller höra av sig när jag är hemma då blir jag bara allmänt ledsen. Alla mina lediga dagar de senaste fyra veckorna har gått åt till att jaga någon att träffa men slutar ändå med att jag sitter hemma, själv.

Just nu i skrivande stund har jag ingen lust alls att ha någon liten fest med mina vänner, för de få som verkligen hört av sig hela sommaren är inte tillräckligt många för att utgöra ett festgäng...
Inte ens de som jag trodde aldrig skulle svika hör av sig. De som hör av sig är de jag kommit nära under den här sommaren och vad skulle jag göra utan dem? Men samtidigt saknar man ju de man hade....


Kommentarer


Kommentera inlägget här: