Dessidessan

Livet med hjärntumör

Soest!

Kategori: Allmänt

Halloj där hemma!

Torsdag!
Var en lugn dag. Satt först här här hos Karola och pluggade tyska. Läste halva grammatikboken medan Karola läste sin engelska. Vet dock inte hur mycket som fastnade..... :P

Senare pa kvällen var vi pa ett caffé som hette Basta. Fikade med Henning, Paul, Christoph, Laura och Karola. Drack te som vanligt (har nog aldrig druckit sahär mycket te om dagarna som jag gör här :P). Pratade, lärde mig tva "lekar" och hade allmänt mysigt!
Vi tjejer gick sedan vidare till Döners, fick i oss lite kvällsmat och sa bar det av hem till Henning och Jonas där det var fest. Drack en öl som smakade hostmedicin! Tyvärr, försvann alla bilder pa kameran som jag hade tagit fram tills dess. Nagon rakade väl radera dem, surt.... Men de var väldigt villiga med att hjälpa mig ta nya.. Med allt det nu innebar, fick väl radera ungefär 30 bilder :P
Min ordbok är ocksa väldigt rolig, det finns väldigt manga ord som killarna vill sla upp och säga pa svenska. Later extremt roligt, sa när jag ensam sitter där och skrattar är det för att de försökt säga nagot pa svenska!
Kom dock hem sent och fick lite skäll.....

Fredag
Bakade kladdkaka..... EHM!! Gick inte sa bra, deras kakao är mycket starkare än den hemma och dessutom har de inga decilitermatt, matskedar eller teskedar sa de blev väl inte helt bra. Var inte nöjd! MEN, alla typ älskade den. (Karolas hela familj/släkt var här och fikade med oss) Den gick at som smort sa undrar vad de hade tyckt om den hade vart som den ska va.... :)
Hennes kusiner är ju bara sa snälla. En av dem, den äldsta gav mig Kinderchoklad, en halloween-special.... Sa snällt!
Spelade Halli Galli igen, sa otroligt superkul, om det inte tar en evighet och när inte Karola vinner ;)

Sen gjorde vi oss iordning för fest. Det skulle vara förfest hos Fabian och sen skulle vi till Red Bowl där det skulle vara nagon bra Dj. Men vi kom aldrig iväg ifran Fabian. Hade superroligt där och alla är sa otroligt snälla, vill inte aka härifran.
Henning, Christoph, Martin, Paul, Fabian, Jonas, Benni, Laura och Karola gjorde verkligen min kväll riktigt rolig!
Benni fyllde ar ocksa och han fick en HAMSTER! Jag ger den en veckas levnadstid för han ville verkligen inte ha den.... Stackars hamster! Som btw heter Tyson....
Jag och Karola kom hem ungefär runt 2 men vi hade tjejsnack om allt som hade hänt under kvällen sa ungefär klockan 4 kom vi i säng. Oförglömlig kväll. 

Idag
Tar vi det lugnt. Har ont i huvet,.. Inge mer vaniljlikör för mig!!! Laura och Natalie kommer ungefär klockan 4 och sen ska vi träffa nagra av de andra pa en krog lite senare och jag och Karola ska pa en komikershow ikväll. 
Imorgon blir det tidigt och en 8h lang resa, roligt, neeeeee!

Ha det bra sa hörs vi!
Puss fran tysken ;) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: