Dessidessan

Livet med hjärntumör

Virrpannan nr.1

Kategori: Allmänt


Det är Malle det, virrpannan nr. 1.
Och ibland blir jag bara så trött! Ca 4 veckor nu har vi fått höra att vi skulle få sluta efter att alla gjort sina redovisningar men nu ska vi va där på varenda lektion ända fram till slutet, suck. 
Dessutom - va fan e de med dem som inte kommer på lektionerna och gör redovisnignarna så att vi andra får sitta där och lida och få skäll? Mötte iaf en av dem i bibblan och frågade varför personen i fråga inte var på lektionen men något vettigt svar, till varför vi andra får sitta o vänta på honom, fick jag definitivt inte. :/

Blev inge springande idag, för kasst väder, eller skyller på det iaf, men de går o skaffa sig motion på annat håll! ;)

Vart hos mummo sen i eftermiddags, har dammsugit, skurat, torkat av sängen, bäddat och rensat min byrå samt garderob så nu är rummet klart så vi kan sova i det när Karola kommer. Ser fram emot hennes ankomst nu!

Börjar dra ihop sig till tatueringen..... =)

Fick mvg på latinprovet och får det i slutbetyg, väntat men blev ändå glad!!!
Orolig inför mattens slutbesked, vet ju egentligen men hoppas in i det sista!
Har ännu inte börjat med att skriva om Pizarro till på torsdag. Ooops!

Aj men nu blir det lite betapet.se Men ha det så bra. Puss

Kommentarer

  • Jimmie säger:

    Skyll på vädret bara..
    Jag har ju iaf en vettig orsak, jag har ju en sån
    enorm träningsvärk.. latmasken du är ;)
    KYSSS

    2008-05-12 | 19:38:57
  • Dessidessan säger:

    Du är lat, det är när man har träningsvärk som man skall träna bort den! En gång sprang du, hur länge dröjer det till nästa? ;)
    Kyssar på dig gubben min

    2008-05-12 | 19:42:04
  • Jimmie säger:

    Trodde det räckte med en gång per år? :S

    Gör man det mer än en gång per år kan det ju bli en vana och det vill vi ju inte. Därför ser jag till att göra det sällan så att jag inte bryter något. :D
    KYSSSS

    2008-05-12 | 19:44:33

Kommentera inlägget här: