Dessidessan

Livet med hjärntumör

En bra dag!

Kategori: Allmänt

Tjollahoppsansa kan jag säga väldigt glatt ida'!

Nej, men allvarligt, har haft en bra dag, verkligen!

  • Fick 29/30 rätt på idrottsprovet så får mvg i slutbetyg på idrotten, vilket gör mig väldigt lättad.
  • Fick iaf lite tack utav klassen för att jag fixat så mycket med bilderna - skönt!
  • Halft tvingade ur Göran ett svar om vad vi får på projektet och det lät väldigt bra ;)
  • Har spelat bowling och laserdome med tyskarna och svenskarna. Riktigt roligt. Första gången jag spelade laserdome var jag bäst av alla med 5038 poäng och jag har alltså aldrig spelat det. Men andra gången kom jag bara femma... Men det var svinigt jävla roligt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Ätit glass, lasagne och druckit te, namnam!
  • Spelat minigolf med Karola, Jimmie och Mummo. Jimmie vann ju självklart och jag träffade verkligen inte de stenar man ska träffa men däremot alla man inte skulle träffa :P


Nej men nu är det Greys anatomy! Ses senare! Tschüss! ;)

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Vadå självklart? JAG VANN, trots att du försökte fuska och försöka med dina trick :D
    Tack för en god match hur som helst :)
    PUSS

    2008-05-21 | 22:07:46
  • Jimmie säger:

    jag skrev det där förresten, glömde sätta dit mitt namn :(

    2008-05-21 | 22:08:18
  • Dessidessan säger:

    Jag fuskade inte alls!!! Och som sagt, vad gjorde det då om jag gjorde det??? Du vann ju stort iaf! Morr! Puss

    2008-05-22 | 09:46:10
    Bloggadress: http://dessidessan.blogg.se

Kommentera inlägget här: