Dessidessan

Livet med hjärntumör

Ingen träningsvärk

Kategori: Allmänt

Jippiii, jag har ingen träningsvärk ännu som jag känt av. Får väl ställa mig mitt på golvet och hoppa runt lite och känna efter klokt innan jag är helt säker men det känns riktigt bra.

Jävla skitväder, jag blir bara deppig av det här vädret.... Funderar på ut o springa.. Orkar jag?


Spelade massvis med poker igårkväll, vann två, kom tvåa en och kom fyra två (på otur). Det tycker jag var lite roligt!
Eftersom min älskling inte ville gå och lägga sig igår utan han ville spela poker, så spelade jag också poker. Och Rasse och Boman roade mig på sms. Utan dem hade jag somnat på två röda för fi farao vad jag var trött igår.

Idag måste jag städa och packa!
Imorgon kommer tjejerna från Brödshopen hit och fikar med mig så att jag får säga hej då till dem. Sedan blir det träning.
På tisdag skall jag vara hårmodell och fi fan vad jag är orolig för hur de kommer klippa mig- HJÄLP!

Nej, städa som sagt, ha det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: