Dessidessan

Livet med hjärntumör

Minusgrader

Kategori: Allmänt


Idag har jag försökt förbereda mig inför opponeringen, det går sådär..
Har även vart på gymmet med darling...

Nyss gick vi och handlade och då tänkte vi att vi skulle busa med Erik och kasta snöbollar på hans dörr/fönster. De roliga är att jag frågade Viktor innan:
vet du vilken dörr som e hans?
Jo, de e den i mitten.

Någon minut senare kastar han en snöboll på den högra lägenhetens fönster!!!!!!! Fel fönster alltså!!

Haha den personen drog upp persiennerna och tittade ut assurt och jag hade ju kastat på Eriks fönster så även han drog upp persiennerna o tittade ut. Pinsamt!!

Det är 5,4 minusgrader ute och mina långkallingar ligger nere i förrådet så fick låna Viktors. Måste säga att det tyvärr inte är den sexigaste outfiten ja haft på mig i mitt liv:




Ännu mindre sexigt blir det om man drar upp byxorna lite högre........ :P

yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: