Dessidessan

Livet med hjärntumör

C-UPPSATSEN

Kategori: Allmänt

är inlämnad och idag hämtade jag ut mitt opponeringsex av min egen uppsats samt av Elins.

 

Tidigare i veckan såg det ut såhär när jag korrigerade min uppsats:

 

Nu gäller det bara att förbereda mig inför opponeringen som ligger på onsdag nästa vecka!

 

I övrigt har jag sedan det förra inlägget:

* Sett ytterligare 2 ishockeymatcher på hemmaplan. IFLH mot Virserum och mot Löfstad (med Carolina). Båda har varit välspelade och kul att se :)
De spelade även en match på bortaplan där Viktor enligt deras lags hemsida gjorde säsongens snyggaste mål, synd att ja missade det.


* Gått på två promenader med Anton - möjspöjs!

* Tränat på gymmet samt tränat ett pass Zumba här hemma!

* Fått nackspärr. Idag har jag fått nackspärr. Tyckte de kändes konstigt i naken imorse och sen har de bara blivit värre och värre. Att vrida huvudet åt vänster är i 99,9% av fallen lika med att ge mig ett enormt hugg i nacken som fortplantar sig i hela kroppen och får mig att skrika till.
En sak är dock bra med det - man får massage av en underbart fin pojkvän!

* Börjat småpacka. Fönsterbrädet i sovrummet börjar fyllas med småsaker och alla hyllor utom byxhögen e uppdelade i ja/kanske/nej-högar. :P
Smink och smycken är färdigt!
Bävar för vad de jag kommer glömma!

* Läst ut boken ja fick i julklapp av mummo - den sista konkubinen - underbart bra bok. Älskade den och kommer tvinga mummo o läsa den i sommar :)

*spelat inomhusgolf med Viktor. Han har en putter här uppe i lght för att han ska öva på o putta så vi har puttat lite tillsammans :P

* Jobbat lite för Olympen. Grymt skönt o va där i receptionen, de e nog ett av de roligaste jobb jag har haft o kommer ha. :)

* Pratat varje dag med min underbaraste Carolina ♥

 

Nu ska jag lära mig o göra stuvade morötter o ärtor :)

ha de guttiguttgutt!

yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: