Dessidessan

Livet med hjärntumör

November

Kategori: Allmänt


Insåg nyss att det imorrn är november och i november händer det en heeeel del och något lite annorlunda varje vecka. Så fick lust att skriva ihop en liten sammanfattning för allt jag har planerat för november så att november går fort och jag kan komma hem till Gotland snart... :)

1/11 - medlemskväll på Olympen
6/11 - Match Linné Hockey
7/11 - Styrelsemöte med Olympen
8/11 - Tejpningskurs med Olympen
10/11 - Photoshopkurs som jag skulle vilja gå på
13/11 - Match Linné Hockey
18/11 - Grammatiktenta - hjälp!
Mamma, mummo och syster kommer på besök
19/11 - Ullared
24/11 - Match Linné Hockey
25/11 - Troligtvis kommer världens finaste Carro på besök så då blire fest på fredagen eller lördagen

Nu ska jag skriva på min uppsats och det ska jag göra varje dag denna vecka!
yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: