Dessidessan

Livet med hjärntumör

Me duele el Estomago

Kategori: Allmänt

Hubbub som Nikki6 skulle sagt...

Haft ont i magen precis hela dagen idag och vädret har varit hemskt så ingen träning för mig än så länge, tror inte det blir någon heller. Lite för rädd för att jag ska få världens anfall av smärta när jag tränar.

Försökt skriva på IALgrajjen, de går sjukt segt. Måste bli klar ikväll dock. suck.

Vi har lagat en annorlunda maträtt idag. Palsternackemos med sej i ugn med ärtor och äpple samt citronsaft. Ganska intressant blandning, för sig inte gott, ihop väldigt okej :)


Har även med hjälp av Viktor designat om bloggen lite som ni ser. Litet tack även till TT som klagade på bloggens utseende även om jag gillade mina apor i sina lianer och min svarta bakgrund.


Mys i nya Reebok-tröjan!


yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: