Dessidessan

Livet med hjärntumör

Matchfri helg

Kategori: Allmänt


Friday oh-yeah, då städade jag, handlade och min darling valde ut hårfärg till mig. Väldigt fin hårfärg valde han men det blev inte som det skulle bli riktigt, hade lite för mörkt hår för det. Men det blev en fin mörkare ton med rött skimmer :)
När jag satt med färg i håret skrev Anton och bjöd med mig på kvällens träff - fotboll hos Gus - med honom, Gus, Martina, Björn och Tömas. Så jag och Martina pratade väl bort större delen av Sveriges vinst mot Finland men det var ändå mysigt att va med alla :)
Hängde efter lite övertalning även med till Felix på förfest, massor med folk var det där och jag pratade faktiskt med lite nya tjejer också som verkade riktigt goa :) Smög slutligen hem och gosade med Viktor.

Viktor har haft matchfri helg, lär vara den enda helgen fram till jul så vi har passat på att mysa bara han och jag.
Igår spelade vi Skip-bo - jag blev fett ägd! - tränade (jag sprang en runda medan V tränade på gymmet och sedan tränade vi båda mage). Vi rundade av med pizza och film samt glass med körsbärssylt (mummo, körsbärssylten äger, den e vrålgod).

Sonntag - har idag försökt lära Viktor alla veckans dagar på tyska (kämpar för att V ska kunna ha ett kort samtal med Mikael på tyska när Mikael kommer hem igen :P) - tvättat, pluggat, sett Vem vet mest, True Talent, pluggat lite till, lagat mat (torsk panerad med tacochips med ostsmak med en salsa-philadelphia-creme fraiche-sås och ris). Äntligen har jag sett ett nytt Gossip Girlavsnitt också, äntligen äntligen äntligen, varje söndag från och med idag sitter jag bänkad klockan 18:00. :)



Bild från fredagsbus med kameran - innan hårfärgning! :)



yours truly
Dessidessan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: